Prisijungimas
Registracija
Asmeninė informacija
Prisijungimo duomenys
or login
1. Kada išsiųsite mano prekes?
Užsakymus išsiunčiame tik darbo dienomis.
Užsakymus pateiktus iki 12val. dažniausiai išsiunčiame tą pačią dieną.
Maksimalus laikas per kurį išsiunčiame jūsų prekes 48val.
Pasirinkus mokėjimą pavedimu, prekes išsiųsime tik gavę jūsų apmokėjimą. Jei mokate iš AB "Swedbank" pinigus gauname per keliolika minučių. Jei mokate iš kitų Lietuvos bankų pinigų įskaitymas į mūsų sąskaitą gali užtrukti iki vienos darbo dienos.
2. Gavau siuntos numerį, ką man su juo daryti?
Siuntos numeris reikalingas:
a) norint sužinoti kur yra jūsų siunta, tai galite padaryti adresu http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska
b) norint atsiimti siuntinį pašte, tačiau neturint pranešimo.
PASTABA. Siunta pašto tinklapyje gali atsirasti, net iki 12val. vėliau nei mes jums atsiuntėme siuntos numerį. Taip atsitinka, nes numerius siuntoms suteikiame mes, o po to juos pašte suveda į informacinę sistemą, o tai dažniausiai atliekama darbo dienos pabaigoje.
3. Kada gausiu savo prekes?
Dažniausiai prekes gaunate sekančią darbo dieną po jų išsiuntimo. 80% registruotų pirmenybinių siuntinių Lietuvos paštas pristato per 2 darbo dienas. Siuntos pristatomos ir šeštadieniais.
4. Ką daryti jei negaunu savo užsakymo?
- Pasitikrinkite ar tikrai užbaigėte užsakymo procesą ir į savo el. pašto dėžutę gavote patvirtinimą su užsakymo numeriu. arba jei registravotės mūsų internertinėje parduotuvėje, prisijungę savo el. pašto adresu ir slaptažodžiu paspauskite "mano duomenys" ir tuomet "mano užsakymai" patikrinkite ar sąraše yra jūsų užsakymas. Jei negavote užsakymo kopijos el. paštu ir/arba jos nematote savo užsakymuose - greičiausiai jūs nepabaigėte užsakymo proceso, dažniausia klaida - nepaspaudžiamas mygtukas "pateikti užsakymą".
- Pasitikrinkite ar tikrai apmokėjote užsakymą, jei pasirinkote mokėjimą pervedimu.
- Jei jau praėjo maksimalus terminas per kurį turėjote gauti prekes: Lietuvos paštu - 2+3 d.d., Pasiuntinių paštu - 2+2d.d. Parašykite mums ir mes išpręsime šią problemą kartu.
5. Kodėl prie mano prekės nėra garantinio lapo, talono ar pan.
Siekdami tausoti gamtą, garantiją taikome pateikus pirkimo pardavimo dokumentą, tą patį kuris atkeliavo su jūsų preke ir kurio kopiją gavote el. paštu. Šiame dokumente yra pirkimo data, bet prekių sąrašas.
6. Kaip užsakyti prekes "išankstiniu užsakymu"?
Prekės kurių neturime sandėlyje gali būti užsakomos "išankstiniu užsakymu" jei prie prekės yra apie tai informuojantis užrašas. Prekės pristatomos per terminą nurodytą prekės puslapyje. DĖMESIO: prekės užsakomos išankstiniu užsakymu - tik už jas sumokėjus, t.y. net jei jūs pasirinkote mokėjimą grynais, už prekes kurios užsakomos "išankstiniu mokėjimu" turite sumokėti į mūsų banko sąskaitą, kitaip užsakymas nebus pradėtas vykdyti.